dimecres, 26 de març del 2008

Memòries d'una treballadora social hospitalària

Un dels libres que m'estic llegint ara és "Memòries d'una treballadora social hospitalària", de Maria Teresa Torm. Inclou 19 anècdotes de la vida laboral d'una amiga meva, la Teresa, psicòloga, treballadora social i infermera durant molts anys de l'Hospital de Sant Pau de Barcelona. Va ser un honor col·laborar-hi, ajudar a la seva redacció i fer-ne la correcció lingüística i d'estil. Alguns dels títols dels seus capitolets són: "En Tomy: l'adolescent que robava", "L'actor de moda: el duix més desitjat", "La Mara: pobe noia rica", "En Pedro: una prova d'amor" o "Donar la mà: un petit gest que pot fer grans coses".

2 comentaris:

Clàudia ha dit...

Gràcies Dani,

Em sento molt orgollosa i honorada que parlis del meu llibre al teu bloc. Tan sols penjar el telèfon he corregut a dir a la Clàudia que em connectés al teu espai, estic molt contenta.

Un petó i gràcies.

Per molts anys !!!

Teresa

Anònim ha dit...

Hola Teresa, sóc la Marta, crec que vaig ser la teva última alumna de pràctiques de TS quan estaves al Dep. de Cardiologia de St. Pau.
Si puc intento venir a la presentació del teu llibre, ara estic a presons, a la Unitat d'Hospitalització Psiquiàtrica Penitenciaria. Si llegeixes aquesta nota: un petó i una abraçada!