diumenge, 10 de febrer del 2008

I Hansel i Gretel (Joan Miquel Oliver)

Jo tenia una caseta, Hansel i Gretel
Ses parets de tots els colors
eren grogues i liles
i de xocolates marrons
Jo tenia unes cortines,
Hansel i Gretel
i na Gretel venia a sopar
i volia estar amb jo
i tot això amb un esforç inhumà
Per mirar tenia uns ulls
i mirava passar els ovnis
dos mil zero dos mil un
i m'acariciava el coxis.
Per dormir tenia un cos
i dormia com un somni
somniava sempre en jo
i me deia no t'adormis.
Pirulins i piruletes, Hansel i Gretel
i sa nit ocultava els avions
i sa lluna amb paraigues al cel despenjava neons.
*Per mirar tenia uns ulls i mirava passar els ovnis
dos mil zero dos mil un
i m'acariciava el coxis.
Per dormir tenia un cos
i dormia com un somni
somniava sempre en jo
i me deia no t'adormis.
http://www.myspace.com/joanmiqueloliver